25 Aralık 2010 Cumartesi

Dedikodu.

Biliyorum.  sosyal yanım mükemmel ötesi bir durumda değil. Hayatım gossip girl tadında da geçmiyor. Ama sanırım şu anki halimden memnunum. Tam bu sene. Bu durum 2011 için geçerliliğini sürdürecekmi büyük bir merak konusu. 


Mahallem dedikodu kazanı gibi. Tanımadığım adını bile duymadığım insanların dedikoduları ulaşıyor kulaklarıma. yok 17 yaşındaki hedehödö diye bir kız 5 aylık hamileymiş. okulu da bırakmış. Annesi kızını red etmiş. Banane kardeşim.! herkesin kendi derdi değilmiydi bu ya?! Ve böyle şeylerin yayılması o kızın halinin ne olacağını düşündükçe inanılmaz derece de tedirgin oluyorum. allah korusun mahalle insanı intihara bile sürükler. 


Babanem anlatır hep. eskiden böyle şeylerin duyulmasından çok yayılması bile  büyük bir terbiyesizlikmiş.böyle şeyleri anlatan kadınlar toplantılara,günlere çağırılmazmış. halk onları dışlarmış. tabi bu dediğim babanemin genç kızlık dönemine denk geliyor. 


Eski baya yani.


Korkunç olaylardan en çok etkilenen arkadaşlıklardır bana göre. birinin başına birşey gelir mesela arkadaşı arkasını döner ve gider. halbuki o ona her zaman destek çıkmıştı. Onun zorluklarını hafifletmeye çalışmıştı. Yalan söylememiş,arkadaşını zor gününde bırakıp gitmemişti. Kardeşi gibiydi hatta. Ama o tek kalemde bıraktı ve gitti. 


Zorluklarla mücadele edemedi o. korktu. Sonra dert gitti. kız yine eski haline döndü. hoop.! yine karşısında. Affedicekmi? Bence affetmemeli.


Herneyse çok başını şişirdim bilok. Bugün çok sabır taşı gördüm seni. Birazda solmuşsun. grip di mi? sorma herkeste var.


Kendine iyi bak. ıhlamur iç ıhlamur.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder