22 Aralık 2010 Çarşamba

Kurmalı hayat..!

Böğüm böğüm isyanlardayım bilok.16 yaşıma geri döndüm sanki. Ben çocukluktan çıkalı neredeyse 3 yıl oluyor ama bugün geri döndüm resmen. 


Abimi fena halde özlemiş durumdayım onun kötü kedi şerafettin  gibi gülme stilini. 


Aslına bakarsan bugünkü konumuz bu değil. 


Bugün çılgın dehamın üst sınırlarını zorladım ve yapmak istediklerimi listeledim. Ne var? yapamazmıyım ya. 


İşte bunları bir gün mutlaka yapıcam:


1-kafa yapımızın benzeştiği bir arkadaşımla Büyük bir avm ye gir(bu torium olabilir) İlk gördüğün mağazaya dal. gözünün gördüğü ve sana olan tüm kıyafetleri dene,denediğin elbiselerin fotoğraflarını çek ve hiç birşey almadan çık. bunu sabahtan mağaza kapanana kadar yap. kovulursan da kovul nolur yani.?


2-Sinemada çekirdek çitle ve dedikoducu kadınlar gibi filmin en heycanlı yerinde bağıra çağıra yorum yap.


3-bime git 1 lt lik gördüğün tüm dondurmaları al ve 1 günde bitirebilecekmişsin gibi ye.


4-Sahilde iğrenç sesinle bağıra çağıra şarkı söyle.


5-(bunu yapmak istiyorum çok yaa!!)Yolda gördüğün yakışıklı bir çocuğa Afedersin benimle evlenirmisin diye sor. Eğer evet derse "pardon yanlış kişi" diyip topuk yap.


6-En yakın ve sevdiğin arkadaşına kalabalık bir yerde "Ben seni çok seviyorum yaaa!" diye bağır.


7- karaokepartyde en iyi söyleyebildiğin şarkı üstünde çalış 10000 tam puan yap.


8-jeliboniğinle sevgili kardeşinle buluş.İnci de profiterol ye ve limonata iç.


9-Avrupa ülkelerini ve Amerikayı dolaş Draculanın şatosunu ziyaret et.


10-İngiliz dili ve edebiyatını kazandığında tüm ödevlerini yap.


11-S'le aynı evi paylaş. pijama partisi yap.


12-Avril çılgını zynep e abbey dawn dan bir tişört hediye et.


Veee;


13-Robert pattinsonu gör ve "You are my brotheeer!!" diye bağır !!


Enteresan fikirler kabul edin.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder