6 Ocak 2011 Perşembe

Turşu suyunun dramı Vol-1

8 izleyicim olmuş ohanız.! Vişne çürüğümle rekabete girebilirim artık. efenim kendisinin 270 küsur izleyicisi var. 


Üsturupsuz yazara taktım bu aralar. Gerçi yazamıyormuş bu sıralar kendisine acil şifalar diliyoruz.


Kırismas geçeli baya bir oldu ama kalıntıları bizim evde sürmeye devam ediyor. Geçen annem votkayı çıkarmayı unuttuğunu açıkladı. bir şişe votka bizim evde öylecene yatıyor. Acaip birşey ya hiç beğenmedim ıykk.! 




miss positive is dead. diyorlar ama sanırım yeniden küllerimden doğuyorum. 


Polyanna yı da hiç sevmezdim ama nereden bulaştı hiç bilmiyorum. Sinir sinir bakışları Makes me sick.!! 




Kabuslarla doluyum. Sürekli zombi görüp duruyorum. zaten kapımda gıcır gıcır ediyor. isyanlardayım.






Sıkılıyorum ben yaa! her gün aynı şeyleri yapmaktan sıkılıyorum. Yaz gelsede bitse şu sıkılganlığım. eve girersem namerdim arkadaş.!


Son zamanlarda şu özentilere taktım. olala, bla bla bla ,naber gibi face sayfaları doldu. Özenti değiliz diyorlar ama Allahı resmen ya.!






Yoruldum. Ve sıkıldım yeter bu kadar bilgi. Telekinesisi izleyin. Şahane yazar. Ve üsturupsuzu. 


Saygılaar.!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder