4 Ocak 2011 Salı

Padam Padam.!

Müziğe her zaman büyük ilgi duyduğumu söylemişmiydim? Hayatımı %90 o yönetir. Kürüstürlükten çıkmış sanat eserliğine doğru yola çıkmış bilgisayarımı açtığımda ilk işim müzik açmaktır. sabah onunla uyanır. öğle yemeğimden sonra sürekli söylerim. Kafamın içinde hiç susmayan bir ipod var. sürekli şarkı değiştiriyor. öyle bir şey işte. 


Geçenlerde samimi olduğum bir arkadaşımla konuşuyordum.Sahilde yürüyüş falan yaptık. beynimin açılmasında çok yardımcı oldu. çünkü ailemle konuştuğumda falan her 3 kelimemden birinin sınav olduğunu yeni farkettim. Korkulu rüyam. 
ygs. 


herneyse. 


Kıza sürekli şarkılarla öğüt veriyorum allahım ne acaipim ya.!? Bir süre sonra sanırsam bıktı bundan."herneyse.benim eve gitmem lazım" dedi. aniden arkasını döndü ve benden koşarak uzaklaştı. Kendimi o an her an patlayabilir bir bomba gibi zannettim. nasıl acı çektim sana anlatamam bilog. zaten şu son zamanlarda herkes aynı şeyi yapıyor. b.i.t le de biraz ayrıyız gibi. sorduğum sorulara tek kelime cevap veriyor. derslerden kaynaklandığını düşünüp duruyorum ya neyse.


sahilde bir başıma kaldım. yağmurda başladı. zaten rüzgar da vardı. beynim geri dönmek istediğimi bağıra çağıra söylesede ayaklarım beni anfimizin-yada amfi bilmiyorum işte herneyse- oraya sürükledi. en tepesine çıktığında o kadar güzel bir manzara oluyor ki.!  tüm hayatımı unutuyorum sanki. gökyüzündeymişim gibi hissediyorum.  


Sanırım çok yanlızım. Ama bu beni pek ilgilendirmiyor. Ben lise 


yıllarından beri yalnızım. Ailem benim her şeyim. 




Onlardan biri olduğum için çok şanslıyım sanırım. 




Bak nerelerden nerelere atladık. Hakikaten bir acayip im yaa.! 



Kendine iyi bak. Özleyip duruyorum seni. sıcak şeyler iç bak. Kış iyiden iyiye bastırdı. Sana da bir şeyler örmeliyim elim değmişken. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder