25 Nisan 2011 Pazartesi

Ding, Dang. Dong!

Vay anasını yav. Bir şarkı insanı ne kadar değiştirebilir tabumu bugün kırmış bulunuyorum. 
Depsesif obsesif psikolojikman çökük-veonabenzerşeylerimiişte- ruh halimi düzeltebilen bir şarkı buldum. 


Aslında o kadar sıkıcı bir gün geçirmiştim ki hiç gLee izleme havamda değildim. Ama artık şeytanmıdır melekmidir kimin dürttüğünü bilemeden Kendimi diziportu açarken buldum. Aman Tanrım o da ne? Bir şarkı. Valerie. "dets emayzing!"diyiverdim anlayamadan. Tüm kötü düşünceler uzaklaşıp gidiverdi. Hemde kafam kendini resetlemeden. Ne kadar sevindim sana anlatamam biloğum. Gecenin bir tarzı alice in wonderland deki header gibi dans ettim valla. 


Kargalığı geçmiş olan sesim bile bu şarkıyı söyleyince mutlu oldu inanırmısın. Yeniden müzikle doluverdim. 


Şukelalardayım, Kaşık kaşık krem şanti yiyorum, Ve artık penceremden daha parlak bir ışık odamı aydınlatıyor. 


Yenilendim sanırsam. 


Hayat güzel. Hemde çook. 


İnsanlar bunu aklından çıkarmamalı.


Hay mk! gece olmuş ya.


Öptüm seni biloğum Cuma dan sonra yaz geliyor. Ne güzel değil mii? (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder