17 Nisan 2011 Pazar

Doğum Günün Kutlu olsun. ♥






Beynim içeride hızla yol katediyor günlerdir. "mert'e yazı yazmalıyım yazmalıyım kesinlikle yazmalıyım." diye. çünkü hadi amaa sen vişne çürüğüsün. Böğüm böğüm ağlatabilme gücüne sahipsin. En son baktığımda 410 tane izleyicin vardı. kabul et sen bir vişne çürüğüsün. Bir blogger a en iyi hediye nedir? Bu sorunun cevabını sen benden daha iyi biliyorsundur.

Aslında bu bir doğum günü yazısı başlıktanda anlaşılacağı gibi. Ama beynim seni övmeye doğru ilerlediği için başlangıcımın kusuruna bakma. 

Ben senin beceriksiz yazarın, ablan olamasamda abla gibi davranmaya çalışanın, Birazcıkta olsa seni kollamaya çalışanın,şuan kendime taktığım ünvanlarımı çok layık görenin.

Sen benim,biricik küçük erkek kardeşim,saçlarını dağıtmak istercesine karıştıranım, İncide karşılıklı profiterol yemek istediğim.

Bende bilmiyorum bu sevgi nereden geliyor? Hani türk filmlerinde "Abla sen çok iyisin sana anne diyebilirmiyim?"derler ya onun gibi birşey sanırım.

Sana Erkek kardeş demeyi o kadar çok seviyorum ki. Anlatılmaz yaşanır ya. 

Biliyorum bazen bunu çok saçma buluyorsun. "Lan aramızda bir yaş var mk." demek istediğin zamanları hisedebiliyorum.Gereksiz bir özellik ama biliyorum.

Aslında bende bazen "Lan aramızda bir yaş var ya" diye düşünüyorum. 

Neyse ya bu konu çok saçma yerlere gidiyor daha yazmamız gereken çok şey var.

Başlangıçta,ona ne hediye almalıyım diye düşündüm. Ne yapmalıyım ki mutlu olsun? Bakırköyde boş boş gezerken bir de ne göreyim. İşte dedim işte bu o. bu hediyeye baktıkça yemin ederim ki seni görüyordum. Tanıdığım bir sürü erkek arkadaştan seni ayırabilen müthiş bir şey. Bu aldığım hediyeyi senin sevebileceğini düşündüm sonra ve aldım. Ama bununla yetinmedim bir de senin için yazı yazdım.

Sen,İnci sözlük çıktığından beri liseli olmaktan nefret eden,

Zeyna,Rose Tyler,Rihanna,Pucca ve bilumum başarılı blog yazarlarından çok hoşlanan.Ah birde tabiki nağmee.

Adam fawer a korsan kitap imzalatan,

Maviden Vazgeçemeyen,

Browni intense ve çilekli milka için herşeyi yapabilecek olan,

İnanılmaz yazılara ve özellikle sarımsakçı kız ayşeye imza atan,

Üstrupsuz Yazar'a mantı açtrıtma gücüne sahip,Aras Öztürk ile fotoğraf çektirebilen,

Ama en önemlisi;

Sen iyi bir insansın.

İyi bir genç.

İyi bir yazar.


 3 ü bir aradasın.

Sen "Mert Yıldırım"sın.

Ve bu arkadaşın, kardeşin,takipçin,hayranın-Artık ne dersen ne-Seni çok seviyor.

İyi ki hayatıma lambır lumbur girdin.

İyi ki seninle ve diğerleriyle karşılaştım diyorum bazen.

Hayatımdan çıkmanıza asla asla asla izin vermeyi düşünmüyorum.Kavgalı olsak bile-Ki ben kavgadan nefret ederim çok az kavga etmişliğim vardır- Bir doğum günün kutlu olsun demeyi senin için birşeyler yapmayı asla ihmal etmeyeceğim.

Ben deli bir insanım ve vişnemi çook seviyoruum. ♥

Ben biraz şımarık,kibirli bir insanım ama yine de vişne çürüğümü seviyorum.

Doğum Günün Kutlu Olsun. ♥

Not: umarım aldığım hediyeyi bir kaç hafta içinde verebilirim. Ve Türkçemin kusuruna bakma N'oluur. ♥

Birşey diyeyim mi? Bu yazıyı göndermekten korkuyorum şu an. Elim KAYDI YAYINLA butonuna gitmiyor. 

 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder