3 Kasım 2010 Çarşamba

Bir ah ile bu alemi viran ederim ben..


naber blok?
canım çok sıkkın bugün.
Aslında çok normal başlamıştı. güzel bi gün. sıcaak. Ama bir anda herşey tepeme yıkıldı. Atlasın tuttuğu gök başıma yıkıldı sanki. Bu kadar yanlız olmak yetmiyormuş gibi, az olan arkadaşlarımda sırtımdan bıçaklamaya devam ediyor.

çok yanlızım be blog. anlatılamaz. ipodum ve ben.. başka hiç kimse yok. Zor günler, ve gerçekten zor bir yıl. Rüzgara karşı yürümek gibi. ters yola girmiş bir araba gibi. Bayramın gelmesini 4 gözle bekliyorum. Ve işte o zaman gerçek dostlarımla buluşucam. S,D,büş, mert ve merve. onların kahkahalarına gerçekten ihtiyacım var. özlendiniz. ve özleniyorsunuz. özellikle de sen S.


Merte pozitif olması gerektiğini söyleyen ben, son zamanlarda gerçekten pesimiste bağladım. bu halimden kurtulmam lazım. acil ve şart olarak. İnsanın etrafını olumsuzluklar çevrelemişse kurtulmak zor olabiliyor.


Deniyorum.. Denicem..Denemekten bıkmıycam... Tıpkı bir karınca gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder