14 Kasım 2010 Pazar

Durdur hadi yağmuru.

Kıpkırmızı bir rüyanın içinden UYANMIŞ gibiyim. sanki sonsuz bir kırmızılıkta yıllarca durmuş gibi. gözlerim kan gibi. akışkan koyu.
Kan çanağından farksız. 


ellerim kan içinde. 
koyu ıslak bir SOĞUKLUK. titriyor,ve kan damlıyor ellerimden.


SAÇLARIMDAN kan akıyor.
sanki yağmur saçlarımdan akar gibi. damla damla. durduğum yerde kandan bir göl var sanki.


GÖKYÜZÜ kan kırmızısı.
bir yerlerde birileri ölmüş gibi. güneş bile kırmızı doğmuş.tıpkı kanın içinden yükselmiş gibi.


Gökteki BULUTLAR kırmızı. birazdan kan yağacakmış gibi.


Üstümde yeterince kan yokmuydu?? neden birde kan yağıyordu gökten? CEZAM daha bitmemişmiydi??
yıllardır kanlar içinde değilmişim gibi birde tanrı bana kan yağdırıyordu. Bu kadarı da işkenceydi.


'Belki' dedim 'yeterince kanla dolarsam ÖLÜRÜM.'


sokağın ortasında öylecce duruyordum. kanın yüzüme yağmasını ve ölmeyi bekliyordum.


Gök gürlemeye başlamıştı artık.


Hazırdım. korkmuyordum artık. daha ne kadar DOLABİLİRDİM ki?? 


ve birden başladı.


Sıcak bir yağmurdu bu yağan.


Üstümü temizliyordu.


YAĞMUR yağdı.


Ve Herşey gitti.


S. D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder