18 Kasım 2010 Perşembe

kırk kırık küp kırkınında kulbu kırık...

Küçük değişikler yaptığım yeni bloğumla tekrar sizlerleyim. 


Her ne kadar umduğum sorunlar şu an için başımı yarmasa da her yarabilir vaziyetteler. birilerinden sakladığım çok fazla şeyler var. Ama onları iyi bir düzene oturttuğumu düşünüyorum. Sene sonuna kadar başımda patladı patladı. patlamadı yakayı sıyırcam bütün sorunlardan. 


Ama bugünkü konumuz bu değil. 
bugün biraz aşktan ve evlilikten bahsetmek istiyorum.Bayan iç temizliğimizle yaptığımız biraz önceki konuşmada bu konu beynimi sağlam bir şekilde kurcaladı.Ve bende bu konuyu yazarak düşünmeye karar verdim.


Yıldız tozu(stardust)'nda güzel bir replik vardı:
"Dünyanızda ilgi çekecek tek şey aşktı."  


bu söz o kadar inanılmaz derin bir söz ki.


anlatmaya kalem kağıt ne de bu bloğun sayfası yeter.


herneyse.Aşk aslında o kadar mükemmel bir duygudur ki. Bunu hissedemeyen hödüklerin utanması gerekir.Ve merak etmesi.


-hey hey hey dur bir dakika! sen neden bahsediyorsun? bu konu sana engelli.!!!!!!!!!!!!!!!



(Dün sabaha karşı kendimle konuştum,

Ben hep kendime çıkan bir yokuştum.

Yokuşun başında bir düşman vardı.


Onu vurmaya gittim,kendimle vuruştum)


                         ... 


P.S:BU KONUYU BANA BİR DAHA ASLA 


AÇTIRTMAYIN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder