24 Kasım 2010 Çarşamba

Dırdırdırdır yedi bitirdi bizi :D

Umutsuzluk dolu bir takım yazılardan sonra yeniden umut ekibine dalmış bulunuyorum. Beynimin artık yepyeni bir özelliği var. Yeterince üzüldüğüm bir zaman diliminin ardından kendinden reset atmaya başladı. yani Önümüzdeki bir kaç gün için tüm sıkıntı ve kederlerden uzak yaşayacağım. dünyanın sadece iyi tarafını göreceğim yani.


Bugün başladı herşey.Evde sıradan bir gün geçirmek istedim ama malesef gariplikler kraliçesi yine iş başındaydı. (benim içimdeki kişilik oluyor bu.Genelde en sevdiklerimin yanında gün yüzüne çıkıyor Sena ya sorabilirsiniz)
Öğleye kadar annemi yıldırdım resmen(seviyorum o meleği.). Herşeye bir saçmalabilite daha. Hiç vazgeçemicycem sanırsam. 


HErneyse baalım günün geri kalanında bizi neler bekliyor. bugün fazla uzatamıcam ders çalışmam gerekiyor blog kardeş. malum ingiliz dili ve edebiyatı yani :) 


Hadi öpüldün :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder