9 Kasım 2010 Salı

Oynatmaya az kaldı doktorum nerede??

"Yavrucağız senin derdin nedir neden herşeye böğüm böğüm isyan ediyorsun??" diyebilirsiniz.sizi suçlamam. Ben arızanın başlarından biriyim. küçücük şeylerden büyük sorunlar çıkarıyorum.Bunun küçük bir sorun olduğunun farkındayım ama içime oturuyor işte yaa!

Geçenlerde bahsettim. ben saçma bir holding de çalışıyorum. Mesleğim dış ticaret 1 sene boş boş durmayım dedim işe girdim ama sorunlar yakamı bi türlü bırakmadı.

işe girdim çok güzel süper hatta. bi masa verdiler bana kartlarım zart zurt saçma ve gereksiz şeylerim çıktı sigorta falan derken başladık işe. ilk olay iş yerinde oldu. efendim neymiş ben eski stajyerin oturduğu masaya geçicekmişim. bilgisayar takozdan beter. bi sayfa için 10 dk bekletio. benim bilg gıcır yeni. cart diye açıyo herşeyi öne sürdükleri gerekçede şu;
"yeni biri gelecek bölüme"

Hay masana dedim geçtim stajyer masasına. gelen geçen soruyo sen yeni stajer misin diye gün aşırı söylüyorum hayır ben stajyer diilim diye. artık kimlik kartımı göstermeye başladım o derece.

{bende tepe tası atmaya başlıyo dikkat .]

bi süre sonra stajyer işi bitti bu sefer de yemek mevzusu çıktı. normalde çalışanların 12.30 da yemek yemesi gerek stajyerlerin 1 de banada saat 1 de yemek zamanı yazmışlar gittim ik ya neden böyle diye;


"beni stajyer sanıyorlarmış diğer stajyerler."

onada tamam dedik ne diyelim.



ve son olay kafamın atmasına yetti de arttı bile. bir çalışan daha gelicekmiş bizim bölüme. iyi dedim güzel.

benim masamı vericeklermiş şerefsizler. 
hadi o yetmedi telefon bağlatcaklarmış beni insan kaynaklarına şutlıycaklarmış!!


abi ben 4 sene boşunamı dirsek çürüttüm yaa!!


hay dedim s.çayım işinize bastım geldim eve. iş hayatı benim için bitti.


memur olup keyfime bakcam bu saatten sonra da özel sektörün içine de parasına da tüküriyim abi huzur yoksa benim parayla ne işim olur bee!!! 


şimdilik müsaitim kafamı dinliyorum içimi boşaltıyorum. 


Birde ana fikir verelim;

özel sektör bitmiş! sakın çalışmayın .)) 

bittii :)

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder