13 Kasım 2010 Cumartesi

Saçmalabilitem.

 Saçmalabilitemin üst sıralarındaydım bugün. gereksiz sevinçtenmidir, yoksa sadece boş boğazlılığımdan mı kaynaklanıyor bir türlü çözemedim. sabahın köründe lady gaga söyleyerek uyanmam başlangıçlarımdan biriydi. ra ra rara rara diye uyanmam gerçekten garipti.


herneyse. kahvaltıda anneme paso soruyorum. "alışverişe gitcez mi? gitcez mi?" diye soruyorum ilk okul çocuğu gibi. ilk saçmalabilitem buydu sanırsam.


ve snrasında birbirini kovalayn saçma sorularım.


Gidiyoruz diyen anneme ben;
"Gidiyomuyuz??"


tam 2 tane jeton parası veren ben;
"2 tane jeton"


değişim kartı yazmaya çalışan kadına ben;
"değişim kartıı!!"


akşam yemeğinde yine ben;
"bu çorba mı?"


evet bu keskin bir biçimde benim cümlelerim. 
Bazen saçmalabilitem artıyor bende biliyorum.
Ama allahtan bunları kaldırabilen dostlarım var :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder