23 Kasım 2010 Salı

Daha Ne yapabilirim??!


toriumda harika bir günün en iyi resmi bu bu arada!! :)) (seviliyorsunuz kızlar :))


İstanbulun lanet havası sayesinde bir kez daha hasta olarak çıkıyorum karşına blog kardeş. Yazacak halim yok ama nefretim var. Bilmiyorum nasıl başa çıkıcam bu durumla. 

Ne istediğimi ve ne yaptığımı kesinlikle biliyorum. ne yapıcağını bilmeyen aptallardan değilim. benim önümdekiler planlı belli. ama geçmişimin bıraktığı kalıntılar geleceğime çamur atıyor. sürekli onları telafi etmeye düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyor. Yani benim yakamı geleceğim değil geçmişim bırakmıyor. "Kal" diyor benimle. "tekrar aynı hataları yapalım. sen tekrar muhtaç ol geçmişine sürekli bak geriye". Geçmiş benim sadece orada kalmamı istiyor. Ve başarılı da oluyor. Aynı hataları tekrar yapmaya başladım. Ve bu hikayenin sonunu çok iyi biliyorum.

Yine aynı şeyin olmasını istemiyorum. bunun için çok çalışıyorum sabah akşam kafamı bununla dolduruyorum. Ne yapabilirm diyorum sürekli hep hep hep! sanırım başaramıyorum. Ne eksik biryerlerde ne varda ne istiyor bilmiyorum! Bazen olumlu olmakmı suçum diyorum. hep gülmek mi benim hatam. büyük şeyleri zamanında kullanamadım. şimdi ise onun acısını çekiyorum.

Bu senenin bitmesi hatalarımı kapatıcak. dua ediyorum bu yıl bitsin yaza kadar herşey düzelicek. ama önümde daha o kadar çok ay var ki!. sadece korkuyorum. Yanlış birşey yapmaktan korkuyorum...

Daha fazla yazamıyorum kafam geriye düşüyor,başım dönüyor blog.
Sanırım mutlu olmam benim hatam.
Yukardakinin benimle ne derdi var hiç bilmiyorum??*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder